reede, 24. mai 2013

Reis Rumeeniasse.

12. - 17. mail olin ma tänu kooli Comeniuse projektile Rumeenias.
Minu kaaslasteks olid Sandra 8. klassist ja õpetajad M Arge ja A. Väli.
Tallinnast sihtkohta vajasime me kahte lendu, kõigepealt Amsterdami ning sealt Bukaresti.
Meid majutati peredesse. Mina olin ühes peres koos poisiga Itaaliast.
Esimesel päeval tutvustati meile kohalikku kooli. Minu arust oli see üsna kehvas seisus hoone. Seal pandi meid joonistama. Koos Itaalia noortega joonistasime oma pildi klaasi peale.
Järgmisel päeval külastasime Targoviste linnavalitsust. Hiljem läksime külasse, nimega Aninoosa. Seal oli pisike etendus ja pildistamine.
Järgmisel hommikul sõitsime mägedesse, Karpaatidesse ja külastasime kahte lossi.
Kui hakkasime tagasi tulema, meie lend hilines ja tekkis hirm, et pagas ei jõua õigeks ajaks Eestisse. Tagasilend kulges marsruudil Bukarest - Amsterdam - Helsingi - Tallinn.
Reis oli kihvt, koju jõudes olime kõik terved, aga ... jäimegi ilma pagasita!? Kusjuures see ei olnud üldse enam naljakas, jõudes Hollandist Rumeeniasse, ei saanud me ka pagasit õigel ajal kätte...
Olime juba mitu päeva Saaremaal, kui meie pagas Kuressaarde transporditi...
Kõigele vaatamata, reisiga jäin väga rahule.

Oskar

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar