esmaspäev, 1. november 2010

Miks ma ootan vaheaega...?

Ma ootan vaheaega, et ei peaks õppima; et ei peaks vara üles tõusma ja saaks sõpradega palju õues olla. Ma olen hommikuse unega inimene ja tahaks kaua magada.  Minu arvates võiks vaheaeg umbes kolm nädalat pikk olla. Vaheajal tahaksin ka mandrile minna, või midagi lahedat teha. Õhtul tahaks  kaua üleval olla ja erinevaid filme vaadata.

Kevin

Mina ootan vaheaega, et saaksin puhata. Kui vähegi viitsin, tahaksin harjutada ja õppida ka inglise keelt. Ma olen ammu igatsenud, et mul kõik hinded oleksid neljad - viied. Vaheajal tahaksin ka ühte sõbrannat külastada. Kooliajal pole selleks lihtsalt aega... Aga me oleme omavahel kirjavahetuses. Vaheajal tahaksin emaga ka linna minna, et seal lihtsalt ringi jalutada.

Aili

Mina ootan vaheaega, et raamatut lugeda ja kui kool algab, see õpetajale  kohe ära vastata. Veel tahan minna vanaema juurde, et seal lihtsalt puhata. Sinna tuleb kindlasti ratas kaasa võtta, kuna minu vanavanemad sõidavad palju jalgrattaga ringi.

Paul - Mark

Mina ootan vaheaega, kuna siis saab puhata. Saaks kohe mitu tundi kauem magada. Ja kui ilm on ilus, saab palju õues olla. Oleks lihtsalt arvutis, natuke vaataks telekat... Puhkaksin õppimisest, saab niisama olla...

Joonas

Ma ootan vaheaega, sest siis saab koolist puhata. Ja ma tõesti lihtsalt puhkan... Ootan vaheaega ka sellepärast, et ei peaks  vara üles tõusma. Siis ei pea õppima. Ja magama  võib kohe päris hilja minna !

Märt

Ootan vaheaega, et puhata. Mulle ei meeldi üldse õppida. Mida pikem vaheaeg, seda parem. Saab kaua magada, saab hiliseid filme vaadata. Tavaliselt hakkavad põnevad filmid just siis, kui ma peaksin magama minema. Ja saab ka küla peal ringi hulkuda..., ei pea kooli pärast muretsema. Ei pea üldse kooliülesandeid tegema. Kõige, kõige, kõige parem on muidugi suvevaheag, sest siis saab kuhugi reisile minna. Ma ootan alati vaheaega !!!

Oskar

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar