laupäev, 26. november 2011

Operatsioonil

Novembri alguses läksin ma haiglasse, et välja selgitada, mis mulle kõhuvalu tekitab. Ultraheli kaudu saadi teada, et mul on probleeme pimesoolega. Seetõttu - kohe lõikusele. Operatsioon kestis veidi vähem kui üks tund. Mind pandi narkoosi alla, aga kui üles ärkasin, oli üsna paha olla. Igalt poolt valutas ja ma ei suutnud sellega leppida. Operatsiooni käigus avastati, et mu pimesool oli juba lõhkenud ja sellepärast oli mulle mingi voolik juurde lisatud. Arst selgitas, et selle kaudu tuleb välja mäda ja sodi, mis mu sisse oli kogunenud. Kahe päeva pärast võeti voolik ära ja ma sain isegi kõndima! Küll see oli hea tunne, kui lõpuks püsti sain.
Riided, mis mulle haiglas anti ja toit, ...  ei kannata kriitikat! Õnneks oli seal telekas, mis mulle veidigi meelelahutust pakkus. See nädal haiglas oli küll kohutavalt pikk...
Lõpuks, kui koju sain, ei osanud ma sellestki suurt rõõmu tunda, sest mõtlesin, nüüd peab kõik järele õppima... Kontrolltööde tegemisest rääkimata...

Oskar

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar