esmaspäev, 31. oktoober 2011

Oli sügisvaheaeg.

Selle õppeaasta  esimene  vaheaeg oli  24. oktoober  - 30. oktoober.
Seega, mõned mõtted sellest...

Vaheaeg mul seekord eriti mõnus ei olnud, sest olin kogu selle aja haige. Seetõttu magasin ma palju, vaatasin telekat ja vahel olin ka arvutis. Tundus, et vaheaeg möödus üsna aeglaselt, sest midagi põnevat ette võtta  ei saanud. Tegelikult lootsin küll, et üritan mitmete lahedate asjadega tegelda. Ma loodan väga, et järgmine vaheaeg on huvitavam.

Katriin


Minu vaheaeg oli päris lahe. Olin vanaisa juures, aitasin teda nii toas kui õues. Ma olin seal koos oma sugulaste Carlose ja Cristellaga, seetõttu oli meil vägagi lõbus. Minu arust oli vaheaeg liiga lühike.

Melissa


Minu vaheaeg möödus hästi, ega ma midagi erilist teinudki. Tavaliselt käisime sõpradega Kärlal trennis või Kõrkküla seltsimajas pinksi mängimas. Lihtsalt niisama koos sõpradega olla oli samuti mõnus. Vaheaeg oleks võinud pikem olla, kuidagi liiga kiiresti sai läbi...

Märt


Minu vaheaeg oli lahe, sest ma ei pidanud mitte midagi erilist tegema. Halb oli see, et ma ei saanud Saaremaalt välja. Olin kodus, istusin arvutis ja mängisin arvutimänge, vaatasin telekat, käisin ka tihti Kärlal. Kõige põnevam oli õhtuti, kui oli juba pime, sõpradega alevikus ringi käia. Vaheaeg oli igati tore!

Kevin  

Minu vaheaeg oli üsna igapäevane. Käisin linnas poodides, hambaarsti juures, käisin passipilti tegemas... Kodus aitasin oma vanemaid mitmesugustes töödes. Vaatasin  telekat, olin arvutis, aga magasin ka päris palju. Pühapäeval käisin Kärlal tantsimas.

Joonas

Mina käisin vaheajal sugulase sünnipäeval. Heegeldasin  ka jõululaadaks asju, mida müüa sooviksin. Vahel õppisin...  Mängisin oma noorema õega... Tegelikult oli vaheaeg veidi  igav.

Aili


Minu vaheaeg läks tegusalt! Vaheaja alguses käisin oma sõpradega Grand Rose SPAs. Mõned päevad aitasin emal lehti riisuda. Neljapäeval ööbisin oma sõbra juures...  Nii see vaheaeg mööduski - päris toredalt ja lahedalt.

Sirli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar